keskiviikko 4. joulukuuta 2013

The anchorproject 124

ewwewew.2 anchorOn December 4th draw an anchor on your wrist if you suffer from depression, anxiety, eating disorders, suicidal thoughts, self harm, or any other mental illness. You can also participate to support others. The anchor symbolizes that you are stronger than these things trying to weight you down. 

Mä en luultavasti ole paras ihminen tästä aiheesta mitään sanomaan, mutta mä nyt ajattelin tuoda tämän täällä esille. Kyllä, itsellänikin tuo ankkuri tällä hetkellä on ranteessani, niin muiden kuin itsenikin takia. Vaikka ei yhdellä ankkurilla ranteessa sinänsä mitään vaikutusta mihinkään ole, niin onpahan se kuitenkin nyt siinä muistuttamassa ihmisiä siitä kuinka paljon ihmiset kärsivät pahasta olosta. Välillä tuntuu etteivät ihmiset oikeasti ymmärrä kuinka monet kärsivät jollain tapaa mielenterveysongelmista, ja niitä pidetään usein lähinnä vitsinä, vaikka ei se todellakaan sitä ole. Itse olen seurannut masennusta lähipiirissäni koko elämäni, ja voin sanoa että en toivo sitä kenellekkään. Se satuttaa sekä henkilöä itseään ja hänen läheisiään niin paljon. Mulla oli mielessä jotain ehkä melkeinpä järkevää sanottavaa vielä tästä, mutta mä menen aina tosi lukkoon puhuestani tästä aiheesta, joten te ihmiset siellä ruudun takana jotka kärsitte jostain vastaavasta, ootte mahtavia ja mä todella toivon että elämä helpottuu jossain vaiheessa. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti