torstai 12. joulukuuta 2013

Ja luvan jos saisin, sun kyynelees kuivaisin

coffee derppp käsi legs.1 Tänään mä oon vaan istunut puolialasti porukoilla huoneessani, ottanut itsestäni epämääräisiä kuvia, juonut liikaa kahvia ja laulanut Juha Tapiota. En muistanut että sen miehen biisit on näin ihania oh god. Niin ja tosiaan tänään on torstai, eli oikeesti mun pitäisi olla koulussa, mutta koska mulla oli tiistaina niin helvetin kipeä olo, porukat käski mut tänne koska yleensä mulla nousee kuume niin korkealle etten pääse sängystä ylös, joten parempi olla täällä. Tosin ei mulla se kuume sitten kunnolla noussut, joten nyt mulla on vaan ihan vitun lusmu olo. Ja mun tekisi mieli hakea vielä lisää kahvia, enhän mä olekaan sitä juonut vasta kun 5 kuppia. Ja nälkäkin mulla olisi mutta oon liian laiska noustakseni tästä sängystä. Välillä mä oikeasti mietin että mitä helvettiä mä meinaan elämälläni tehdä, tällä hetkellä ei koulukaan kiinnosta ja illat vietän yksin kotona. Ehkä mä voisin harkita ryhdistäymistä tässä pikkuhiljaa.

3 kommenttia :

  1. tykäistyin sun blogiin ja jäin lukijaksi! :)

    käy kattoo mun blogi? :3 http://marika-gorgeousnightmare.blogspot.fi/

    VastaaPoista