tiistai 3. joulukuuta 2013

The fresh new start tai jotain sinne päin


Okei tämä on nyt sitten kai se kuuluisa Fresh new start joka aika monen bloggaan kohdalla on jossain vaiheessa tullut vastaan. Mä totesin että mun edellisellä blogilla ei ole minkäänlaista tulevaisuutta, joten päätin sitten aloittaa aivan alusta. Tappelin tän ulkoasun kanssa vähintään kolmetuntia, eikä se siltikään ole valmis, joten siihen tulee vielä tulevaisuudessa muutoksia. Mulla ei kyllä ole käsitystäkään mihin suuntaan tämä blogi alkaa kehittyä, mutta sen näkee sitten! 

Mä en nyt oikein tiedä että pitäisikö mun kirjoittaa itsestäni jotain vai ei, sillä koskaanhan ei voi tietää vaikka joku uusi lukijakin jotenkin sattuisi mun blogiini eksymään. Mutta jos nyt joku eksynyt raukka tänne päätyy, niin mä siis olen maailman kuivimman huumorintajun omistava 16-vuotias tyttö Lahdesta jonka jutuissa ei yleensä ole päätä eikä häntää. Mulla on paha tapa fanityttöillä lähestulkoon yhtä vakuuttavasti kun 13-vuotiaat tr00-emot ja koukkuunnun ihan liian helposti kaikkiin mahdollisiin telkkari-sarjoihin. Ja kuten varmaan huomaatte, olen enemmän kuin paska kirjoittamaan itestäni. Kuitenkin voisin vielä todeta olevani oikeasti ihan kiva ihminen! Tästä nyt ei ehkä hirveästi saanut mitään irti, joten kävi mielessä että voisin tehdä ehkä jossain vaiheessa postauksen itestäni jos joku haluaa musta lisää tietää? Kommentoikaa vaikka jos teillä on jotain sanottavaa tai ideoita tai ihan mitä vaan, kaikki kelpaa!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti