maanantai 9. joulukuuta 2013

Hullu fanityttö

Pictures
Mä taisin joskus pienessä mielessäni luvata että tähän blogiin en ikinä tule laittamaan instagram kuvia, mutta joo, tässä sitä nyt ollaan.

[1]Tosiaan, viikonlopun olin porukoilla keskellä ei mitään, ja perjantaina raahasin perseeni jennille koska orjuutin sen värjäämään mun juurikasvun. Sinänsä semiturha värjäys sekin oli, koska voisin opetella ostamaan oikean väristä hiusväriä eh. [2&3] Sunnuntaina mä jouduin tekemään opiskelija-elämän köyhyyden takia yhden elämäni isoimmista virheistä. Päätin nimittäin lähteä uhmaamaan itseäni, ja mennä Helsiinkiin myymään mun Bring Me The Horizonin ja Pierce The Veilin keikkalipun. Vieläkin mä täällä kieriskelen tuskissani, ja itken sitä kuinka lähellä oli etten päässyt näkemään niitä. Mutta pakollisena ihkutuksena mainittakoon että jokatapauksessa mä pääsin koskemaan Pierce The Veilin laulajaa ja sain kuvan siitä!!! Jesus fucking christ, se pelasti mun päivän. Niin ja onhan rahakin aina ihan kivaa. [4] ....Ja kun rahaa tulee sitä myös menee, nimittäin tänä aamuna päätin olla ahkera opiskelija ja lintsata koulusta ihan vaan jotta sain heti ensimmäisten joukossa ostettua lipun All Time Lowin helmikuun keikalle. Mä saatoin ehkä vähän alkaa itkemään kun tuo lippu mun sähköpostiini tuli, mä oon kerran aiemmin tuon bändin nähnyt, ja mä melkein kiljun nyt jo koska tiedän että 2 kuukautta niin nuo jätkät on taas mun edessä, oh god.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti